logotype

Ferrari 246 GT Dino (1969-1974)

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

Ferrari 250 GT 2+2 / GTE (1960-1963)

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

První čtyřsedadlové Ferrari

Ferrari 288 GTO (1984-1987)

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

Vzácný koník.

Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso (1962-1964)

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

Luxusní varianta 250 GT SWB

Ferrari 308 GT/4 2+2 (1973-1980)

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

Rodinný dostavník pro náročné.

 

Ferrari 250 GT Berlinetta SWB (1959-1962)

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

Ušlechtilá kráska se závodním rodokmenem

Ferrari 308 GTB/GTS (i) (1975-1985)

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

Magnumův nejlepší parťák:)

Ferrari 250 GT Boano/Ellena Coupe (1956-1957)

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

Cestovní kupé od Ferrari

Ferrari 330 GTS (1966-1968)

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

Klasické cabrio designed by Pininfarina

Ferrari 250 GTO (1962-1965)

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení

Nejklasičtější klasik z Maranella

2024  PARTAJ - Magazín o klasických autech